ДІЛОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЯК ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕННЯ МУЗИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА КИЄВА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ ст.
DOI:
https://doi.org/10.28925/2524-0757.2020.2.3Ключові слова:
музичне середовище, Київ, ділова документація, джерелаАнотація
У статті проаналізовано архівну документацію Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. як джерело дослідження музичного середовища міста. Продемонстровано можливості її викорис- тання для вивчення музичного середовища Києва. Охарактеризовано приклади різних видів ділової документації: звіти, скарги, справи щодо клопотань про дозволи на виконання пісень українською мовою, постановку вистав, проживання в Києві євреям-музикантам тощо.
Завантаження
Посилання
Musiiachenko, O. S. (2016). Doslidzhennia obrazu muzychnoho zhyttia Kyieva druhoi polovyny XIX — pochatku XX st. na storinkakh drukovanykh dzherel. ScienceRise, 9(1), 23–31 [in Ukrainian].
Musiiachenko, O. S. (2016). Muzychno-kontsertne zhyttia Kyieva u kintsi XIX st. na storinkakh gazety «Zhizn i iskusstvo». Hileia, 111, 29–33 [in Ukrainian].
Musiiachenko, O S. (2016). Vidomosti pro muzychnu osvitu kyian na storinkakh gazety «Zhizn i iskusstvo» (1893–1898) yak dzherelo doslidzhennia muzychnogo seredovyshcha mista. Hrani, 7 (135), 124–130 [in Ukrainian].
Musiiachenko, O. S. (2016). Hazety yak dzherelo doslidzhennia muzychnoho zhyttia Kyieva kintsia XIX — pochatku XX st. Naukovi pratsi istorychnoho fakultetu Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, 46, 51–54 [in Ukrainian].
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ольга Мусіяченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах публічної ліцензії Creative Commons: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.