ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЄВРОПИ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА: ДИСКУСІЇ ЩОДО ГЕНДЕРНИХ ПАРАМЕТРІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2524-0757.2017.21Ключові слова:
навчально-виховний процес, освітній простір, гендер, жіноча освіта, ПросвітництвоАнотація
У статті досліджено гендерні параметри освітнього простору Європи доби Просвітництва в контексті становлення засад системи освіти сучасної цивілізації Заходу. Висвітлено важливість питань освіти і виховання в ідеології просвітників. Розкрито міркування мислителів і громадськості щодо жіночої освіченості, розглянуто пропоновані проекти навчально-виховної підготовки жіноцтва.
Завантаження
Посилання
Bovuar, S. (1997). Vtoroi pol. Moskva, Progress; Sankt-Peterburg, Aleteia, p. 832 (in Ukrainian).
Gelvetskii, K. A. (1938). O cheloveke, yego umstvennykh vozmozhnostiakh i yego vospitanii (in Russian). http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Pedagog/galag/13.php
Hendernyi pidkhid: istoriia, kultura, suspilstvo. (2003). In edit. by Hentosh, L., Kis, O. Lviv, VNTL- Klasyka, 250 p. (in Ukrainian).
Svift, Dzhonatan. (1981). Dnevnik dlia Stelly. In edit. by Mikhalskaia N. P. Moskva, 624 p. (in Russian).
Paradoksy epokhi Vozrozhdeniia i Prosveshcheniia. (2008). In edit. by Diuba Zh., Perro, M., Zemon, Dévys, Farzh, A., translation by Pushkareva, N. L. Istoriia zhenshchin na Zapade, v 5 t., T. 3. Sankt-Peterburg, Aleteiia, 345 p.
Labutina, T. L., Ilin, D. V. (2012). Angliiskoie Prosveshchenie: obshhestvenno-politicheskaia i pedagogicheskaia mysl. Sankt-Peterburg, Aleteiia, 325 p. (in Russian).
Labutina, T. L. (2001). Vospitanie i obrazovanie anglichanki v XVII veke. Sankt-Peterburg, Aleteiia, 247 p. (in Russian).
Lokk, D. (1913). Mysli o vospitanii i o vospitanii razuma. Sankt-Peterburg, Shkola i zhizn, 347 p. (in Russian).
Materialy po istorii russkoi literatury i kultury. Russkaia zhenshchina 30-kh godov. (Pisma Ye. A. Gan). (1911). Russkaia mysl, 12, 54–73 (in Russian).
La Chalotais, Louis. René de Caradeuc (1770). Opyt narodnago vospitaniia ili chertezh nauk, v polzu yunoshestva. Sankt-Peterburg, 226 p. (in Russian).
Pimenova, L. A. (2012). Magistraty protiv iezuitov: spory o natsionalnom i religiozno-konfessionalnom obrazovanii vo Frantsii v seredine XVIII v. (In edit. by A. O. Chubarian). Odissei: chelovek v istorii, 73–89 (in Russian).
Repina, L. P. (2002). Zhenshchiny i muzhchiny v istorii: Novaia kartina yevropeiskogo proshlogo. Ocherki. Khrestomatiia. Moskva, ROSSPEN, 352 p. (in Russian).
Russo, Zh.-Zh. (1981). Emil, ili o vospitanii. Pedagogicheskie sochineniia, Vol. 1, Moskva, Pedagogika, 590 p. (in Russian).
Trofimova, V. S. (2013). Filosofskie podkhody k «zhenskomu voprosu» u istokov sovremennogo feminizma (in Russian). http://roii.ru/dialogue/42/roii-dialogue-42_17.pdf
Ukrainky v istorii. (2004). In edit. by М. Borysenko. Kyiv, Lybid, 328 p. (in Ukrainian).
Projet pour perfectionner l’éducation ; avec un Discours sur la grandeur et la sainteté des hommes. Par M. l’abbé de Saint-Pierre. P. 1728. http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k82345w
De la Fare. (1768). Le Gouverneur: Ou, Essai Sur L’ Education. Раris.
Lapied M., Leduc G. (2011) Réécritures anglaises au xviiisiècle de l’«égalité des deux sexes» de François Poulain de la Barre. Du politique au polémique, Annales historiques de la Révolution française, 206–207.
Roche D. (1993). La France des Lumières. P., Fayard.
Traité du choix et de la méthode des études, par M. Claude Fleury (1687). Mode d'accès
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Київські історичні студії
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах публічної ліцензії Creative Commons: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.