ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЄВРОПИ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА: ДИСКУСІЇ ЩОДО ГЕНДЕРНИХ ПАРАМЕТРІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Oksana Drach Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2524-0757.2017.21

Ключові слова:

навчально-виховний процес, освітній простір, гендер, жіноча освіта, Просвітництво.

Анотація

У статті досліджено гендерні параметри освітнього простору Європи доби Просвітництва в контексті становлення засад системи освіти сучасної цивілізації Заходу. Висвітлено важливість питань освіти і виховання в ідеології просвітників. Розкрито міркування мислителів і громадськості щодо жіночої освіченості, розглянуто пропоновані проекти навчально-виховної підготовки жіноцтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Oksana Drach, Київський університет імені Бориса Грінченка

професор кафедри всесвітньої історії Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук

Посилання

Bovuar, S. (1997). Vtoroi pol. Moskva, Progress; Sankt-Peterburg, Aleteia, p. 832 (in Ukrainian).

Gelvetskii, K. A. (1938). O cheloveke, yego umstvennykh vozmozhnostiakh i yego vospitanii (in Russian).

http://www.gumer.info/bibliotek_Buks/Pedagog/galag/13.php

Hendernyi pidkhid: istoriia, kultura, suspilstvo. (2003). In edit. by Hentosh, L., Kis, O. Lviv, VNTL-

Klasyka, 250 p. (in Ukrainian).

Svift, Dzhonatan. (1981). Dnevnik dlia Stelly. In edit. by Mikhalskaia N. P. Moskva, 624 p. (in Russian).

Paradoksy epokhi Vozrozhdeniia i Prosveshcheniia. (2008). In edit. by Diuba Zh., Perro, M., Zemon, Dévys, Farzh,

A., translation by Pushkareva, N. L. Istoriia zhenshchin na Zapade, v 5 t., T. 3. Sankt-Peterburg, Aleteiia, 345 p.

Labutina, T. L., Ilin, D. V. (2012). Angliiskoie Prosveshchenie: obshhestvenno-politicheskaia

i pedagogicheskaia mysl. Sankt-Peterburg, Aleteiia, 325 p. (in Russian).

Labutina, T. L. (2001). Vospitanie i obrazovanie anglichanki v XVII veke. Sankt-Peterburg, Aleteiia,

p. (in Russian).

Lokk, D. (1913). Mysli o vospitanii i o vospitanii razuma. Sankt-Peterburg, Shkola i zhizn, 347 p.

(in Russian).

Materialy po istorii russkoi literatury i kultury. Russkaia zhenshchina 30-kh godov. (Pisma Ye. A. Gan).

(1911). Russkaia mysl, 12, 54–73 (in Russian).

La Chalotais, Louis. René de Caradeuc (1770). Opyt narodnago vospitaniia ili chertezh nauk, v polzu

yunoshestva. Sankt-Peterburg, 226 p. (in Russian).

Pimenova, L. A. (2012). Magistraty protiv iezuitov: spory o natsionalnom i religiozno-konfessionalnom

obrazovanii vo Frantsii v seredine XVIII v. (In edit. by A. O. Chubarian). Odissei: chelovek v istorii, 73–89

(in Russian).

Repina, L. P. (2002). Zhenshchiny i muzhchiny v istorii: Novaia kartina yevropeiskogo proshlogo.

Ocherki. Khrestomatiia. Moskva, ROSSPEN, 352 p. (in Russian).

Russo, Zh.-Zh. (1981). Emil, ili o vospitanii. Pedagogicheskie sochineniia, Vol. 1, Moskva, Pedagogika,

p. (in Russian).

Trofimova, V. S. (2013). Filosofskie podkhody k «zhenskomu voprosu» u istokov sovremennogo

feminizma (in Russian).

http://roii.ru/dialogue/42/roii-dialogue-42_17.pdf

Ukrainky v istorii. (2004). In edit. by М. Borysenko. Kyiv, Lybid, 328 p. (in Ukrainian).

Projet pour perfectionner l’éducation ; avec un Discours sur la grandeur et la sainteté des hommes.

Par M. l’abbé de Saint-Pierre. P. 1728.

http://gallica.bnf.fr/ark:/12148/bpt6k82345w

De la Fare. (1768). Le Gouverneur: Ou, Essai Sur L’ Education. Раris.

Lapied M., Leduc G. (2011) Réécritures anglaises au xviiisiècle de l’«égalité des deux sexes» de François

Poulain de la Barre. Du politique au polémique, Annales historiques de la Révolution française, 206–207.

Roche D. (1993). La France des Lumières. P., Fayard.

Traité du choix et de la méthode des études, par M. Claude Fleury (1687). Mode d'accès

Переглядів анотації: 159

Опубліковано

2017-12-28

Як цитувати

Drach, O. (2017). ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЄВРОПИ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА: ДИСКУСІЇ ЩОДО ГЕНДЕРНИХ ПАРАМЕТРІВ НАВЧАННЯ. Київські історичні студії, (2 (5). https://doi.org/10.28925/2524-0757.2017.21

Номер

Розділ

Всесвітня історія